Usluge

Usluge

Business Development

Ekonomski odnosi Srbije i Mađarske konstantno jačaju.  Samim tim, značajno je odgovarajuće poznavanje mesta, kapital društvenih odnosa, poznavanje pravnih i finansijskih procesa i naravno prevazilaženje jezičkih barijera. Posedujemo znanje na polju privrede i prava u obe države, i na nivou maternjeg jezika komuniciramo i u jednoj, i u drugoj državi.

Spice mix

Kreativnost je začin marketinga. Jedno naselje  organizacijom manifestacija, gerilskim marketingom i sa svim jedinstvenim, kreativnim rešenjima ostavlja lični pečat i ističe se među konkurentima. Oficijalna muzika grada, sopstveni brendirani miris ili brendirani lokalni proizvodi – riznica kreativnih ideja je beskrajna.  

PR lidera i politički marketing

Popularno mesto zaslužuje popularnog čelnika. Gradnja ličnog brenda je osnovni zadatak političara. Razvoj komunikacionih veština, pridržavanje protokolnih pravila, oblačenje, medijske objave, učešće na manifestacijama, komunikacija na društvenim mrežama – sve su to deo dnevne rutine političara. Pravilo koje moraju da slede: nije dovoljno biti dobar, treba dobro izgledati.   

Sales

Unovčiti turističku ponudu predstavlja specijalnu oblast koja se ne može naći u hipermarketima. Bilo da je reč o online prodaji ili o turističkim agencijama, sales marketing je predstavlja zadnjih 100 metara našeg marketing-maratona. Nakon dugog i istrajnog rada, ovde treba stvarno da se potrudimo.  

Menadžment

Odgovarajuća strukovna pozadina i organizaciona struktura su osnova za razvoj turizma – bilo da je reč o jedinici samouprave ili o kancelariji za turiste. Razvoj strukture, odgovarajuće formiranje radnih obaveza i delatnosti, planiranje i realizacija uređenja prostorija, razvoj komunikacionih veština, obogaćenje socijalnog kapitala – nisu luksuz, nego je osnovni zadatak menadžmenta.  

Print, POS i merčendajz

Ukoliko ga mogu poneti sa sobom, pamtiću ga! Živimo u online svetu, ali stvari koje se mogu uzeti u ruke još uvek nisu izašle iz mode. Pamfleti, reklame koje prate proizvod na prodajnom mestu, poklon predmeti i suveniri koji se mogu dodirnuti, gledati i mogu poneti kući – predstavljaju otelotvorenje doživljaja našeg naselja.  

Proizvodnja foto i video materijala

Bez sadržaja nema kampanje! Treba da zaboravimo na stock fotografije koje na brzinu skidamo sa interneta isto kao i na višeminutne videa dokumentarnog karaktera. Svakom naselju je potrebna kvalitetna serija fotografija i videa koja su upadljiva i kreativna i koja prizivaju pažnju. Foto i video sadržaji su neizostavni deo web stranice i medijskih kampanja.  

Saradnja sa influenserima

Influenseri su otvorili novu dimenziju u marketingu. Blogeri, čija se baza pratilaca proteže do više desetina ili stotina hiljada osoba i koji informacije dostavljaju svojoj ciljnoj publici iskoristivši posebnost društvenih medija – na sebi svojstven način prikazuju mesta koje posećuju ili informišu o nekom dešavanju. Odabir influensera je takođe jedan proces u kojem nije važan samo kvantitet, nego i kvalitet – kako u pogledu uređenja sadržaja, tako i u pogledu baze pratilaca.  

Advertising

Nema kampanje bez plaćenih oglasa! Uz pomoć automatskih online oglasa, bez vremenskih i geografskih ograničenja možemo doći do svoje ciljne grupe. Prednost im je da se lako meri – tačno znamo kome i šta reklamiramo i za koliko novca. Oglasima specifičnim za našu ciljnu grupu poruka će stvarno doći do onih koje to i interesuje.  

Tradicionalni PR i medijska kampanja

Nije još vreme da se oprostimo od tradicionalnih PR i medijskih kampanja! Mediji predstavljaju mogućnosti za informisanje javnosti koje jačaju našu kampanju. Izazivaju poverenje i prikazuju kvalitet.  

Komunikacije putem društvenih medija

Pogledam tvoj profil na Facebook i rećiću ti ko si! Društveni mediji su postali takvi kanali direktne komunikacije bez kojih se ne mogu zamisliti marketinške kampanje. U okviru Facebook, Instagram, Youtube ili B2B komunikaciji koja je puna kvalitetnih sadržaja, Linkedin predstavlja ne samo informativni karakter nego već i nivo sa prestižem. Naglasak je na kvalitetu…  

Izrada web stranice

Web drži svet! Svakom naselju i turističkoj destinaciji je potrebno da raspolaže web stranicom koja je pregledna, sadrži korisne informacije, prikazuje atrakcije mesta, ali ujedno i usmerava posetioce. Danas postoji beskonačan broj IT rešenja uz koje web stranice postaju ne samo lepe, nego i korisne.  

Imidž, kreativni sadržaji i slogan

Grafički identitet je oko naselja u koje svi gledaju. Imidž i kreativni sadržaji su prve stanice na putu realizacije strategije. Ukoliko je dovoljno privlačno, svakoga će činiti znatiželjnim, skrenuti pažnju svima i podstaknuti za dalju zainteresovanost. Nije dovoljno biti dobar, treba i dobro izgledati!  

Postavljanje gradske ili turističke marketing strategije

Zadatak dobre strategije nije da bude dug proces i da se sakriva u fioci sekretarice do beskraja. Osnov svakog rada je dobro osmišljen plan, koji sadrži i realna, suštinska, praktična i korisna uputstva za realizaciju istog. Jedna od najvećih izazova urbanog marketinga da preživi promene četvorogodišnjih političkih ciklusa i da pokaže takav dugoročan put političkim čelnicima s kojim se svi mogu poistovetiti, bez obzira na političku pripadnost i mišljenje.